مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-20ورزشي

بررسی وضعیت فضاهای ورزشی پایتخت در شورای شهر


اعضای شورای شهر تهران بررسی فضاهای ورزشی شهر تهران را در جلسه امروز شورای شهر بررسی کردند؛ اما به دلیل کمبود وقت بررسی لایحه تعرفه های اصلاحی بهره برداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران به جلسه آینده موکول شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز بررسی تعرفه های اصلاحی بهره برداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران را روی میز بررسی قرار دادند و زهرا شمس احسان رییس کمیته ورزش شورای شهر با بیان این که براساس آخرین اصلاحات سازمان ورزش شهرداری تهران 104 مجموعه ورزشی غیرآبی به مساحت بیش از 243 هزار متر دارد، گفت: 56 مجموعه ورزشی آبی به متراژ 207 هزار مترمربع نیز زیر نظر شهرداری تهران فعال است که 40 درصد از فضای این مجموعه های آبی شامل تأسیسات، رخت کن و غیره می شود.

وی با بیان این که مجموعه های ورزشی شهرداری به بانوان و آقایان خدمت رسانی می کنند، تصریح کرد: مجموعه های اختصاصی همچون تیراندازی، استادیوم های فوتبال و مجموعه های بانوان نیز فارغ از در نظر گرفتن مساحت شان به همراه مجموعه های غیرآبی فضاهای سطح یک محسوب می شوند.

مهدی اقراریان با بیان این که در فرهنگسرای اشراق یک مجموعه ورزشی است که حدود پنج سال است به انجمن جانبازان نخاعی واگذار شده اظهار کرد: جانبازان روی سر ما جا دارند اما در تیرماه سال جار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت فضاهای ورزشی پایتخت در شورای شهر

بررسی وضعیت فضاهای ورزشی پایتخت در شورای شهر