مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-21سياسي

سرلشکر باقری: قدرت های نظامی جهان به دنبال دستاوردهای دفاعی ایران هستند


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت 31 مردادماه روز صنعت دفاعی، نوشت: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف ناشی از مهندسی معکوس نمونه های خارجی نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فرارسیدن روز 31 مردادماه روز صنعت دفاعی را تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: امروز جهان اذعان دارد که قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های زمینی، دریایی، هوایی، فضایی، موشکی، پهپادی و سایبری و .

و ورود به حوزه هوش مصنوعی صرفاً یک توانمندی ناشی از مهندسی معکوس و شبیه سازی نمونه های خارجی نیست، بلکه بیانگر خلق آرایه های متنوعی است که حتی قدرت های نظامی بزرگ جهان به سوی آن اقبال نشان داده اند و در پی بهره مندی از دستاوردهای آن هستند.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر ارجمند امیر سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با سلام و تحیات؛ فرا رسیدن سی ویکم مرداد روز صنعت دفاعی کشور را به جنابعالی، مسئولان، متخصصان و آحاد کارکنان جهادگر، خدوم و متعهد حوزه صنعت دفاعی ایران اسلامی که منبع تولید امید، انگیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: قدرت های نظامی جهان به دنبال دستاوردهای دفاعی ایران هستند

سرلشکر باقری: قدرت های نظامی جهان به دنبال دستاوردهای دفاعی ایران هستند