مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 20:202023-07-29حوادث

کشف 7 قبضه سلاح غیرمجاز در مرزهای سیستان و بلوچستان


فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف دو قبضه سلاح کلت کمری، دو قبضه سلاح جنگی کلاش و دو قبضه سلاح شکاری و سلاح تیربار جنگی m249 غیرمجاز طی چند عملیات در مرزهای استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از مرکز طلاع رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، رضا شجاعی از کشف دو قبضه سلاح کلت کمری، دو قبضه سلاح جنگی کلاش و دو قبضه سلاح شکاری و سلاح تیربار جنگی m249 غیرمجاز طی چند عملیات در مرزهای استان خبر داد.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی از فعالیت قاچاقچیان سلاح مطلع شدند و جهت دستگیری و خنثی کردن اهداف سوء احتمالی آنها، بلافاصله تمهیدات لازم را به کار گرفتند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی،مرزداران این فرماندهی به مناطق مرزی اعزام و با رعایت کلیه نکات امنیتی و حفاظتی،منطقه را موردبازدید و بررسی دقیق قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران سیستان و بلوچستان رعایت نکات امنیتی و حفاظتی درگشت زنی منطقه، توانستند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو ، دستگیری دو نفر متهم، تعداد دو قبضه سلاح کلت کمری، دو قبضه سلاح جنگی کلاش، دو قبضه سلاح شکاری، یک قبضه تیربار m249 جنگی، مقدار هزار و 345 عدد به همراه خشاب های مربوطه را کشف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 7 قبضه سلاح غیرمجاز در مرزهای سیستان و بلوچستان

کشف 7 قبضه سلاح غیرمجاز در مرزهای سیستان و بلوچستان