مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:242023-08-15سياسي

حضور بیمه میهن در بیمارستان ها و مراکز درمانی عراق


مدیر عامل و مسئول ستاد اربعین بیمه میهن در دو هفته گذشته طی سفرهایی فشرده به عراق، به منظور انجام هماهنگی ها و اقدامات لازم با مقامات عراقی و عوامل اجرایی کشورمان در عراق دیدار و گفتگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بیمه میهن، در این سفرها سیدهادی شیخ الاسلامی؛ مدیر عامل و نائب رییس هیئت مدیره بیمه میهن و محسن مقدم؛ مسئول ستاد اربعین شرکت، به بررسی اقداماتی که در سال های قبل توسط شرکت های بیمه گر انجام شده پرداختند.

مدیریت شرکت در این سفرها، با هدف آسیب شناسی تجارب گذشته با تاکید بر شناسایی نقاط حادثه خیز و مشکل ساز و تمرکز بر ارائه راه حل هایی برای برگزاری هرچه باشکوه تر پیاده روی اربعین، سلسله ملاقات هایی با مسئولان عراقی و عوامل اجرایی کشورمان در این کشور داشتند.

مسئول ستاد اربعین بیمه میهن گفت: طی دیدارهای انجام شده با محمدکاظم آل صادق، سفیر ایران در عراق و مشاوران ایشان موضوعات مختلفی از قبیل مسائل فرهنگی، مذهبی، امنیتی و تجربیات سال های گذشته مورد بحث و بررسی واقع شد.

مقدم افزود: در نشست مشاور امنیتی سفارت ایران در عراق، ضمن بررسی راه های مواصلاتی بین شهرهای زیارتی و امور مرتبط با امنیت جاده ای، مباحث مربوط به حمل و نقل به تفصیل گفت و گو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیمه میهن در بیمارستان ها و مراکز درمانی عراق

حضور بیمه میهن در بیمارستان ها و مراکز درمانی عراق