مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-21سياسي

رمان «برادران ماه» در کتابفروشی ها عرضه شد


رمان «برادران ماه» اثر محمدرضا سنگری با موضوعاتی همچون از قبیل مادر بودن، زادن و پرورش نسل و مشکلات آن، عشق، کار، نماز و اهمیت وحدت مسلمان ها در کتابفروشی ها عرضه شده است.

- تهران- رمان برادران ماه اثر محمدرضا سنگری با موضوعاتی همچون از قبیل مادر بودن، زادن و پرورش نسل و مشکلات آن، عشق، کار، نماز و اهمیت وحدت مسلمان ها در کتابفروشی ها عرضه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رمان برادران ماه مستند به مسئله مهمی که در هر جنگ و نبردی مورد تهدید قرار می گیرد، یعنی جان می پردازد.

موضوعات فرعی دیگری از قبیل مادر بودن، زادن و پرورش نسل و مشکلات آن، عشق، کار، نماز و اهمیت وحدت مسلمان ها نیز مورد توجه است.

شرق ستیزی انگلیس با طرح برخی مایه های سوررئال که البته در راستای طرح اصلی داستان قرار دارد به ابهام لازم که عنصر تعلیق مکمل آن هست دامن می زند.

بمانی، شیخ واحد، ماهور و احمدلیوه از اشخاص مطرح داستان هستند.

در بخش های مستند، نمایی نسبتاً جامع ازعملیات های محرم، والفجرمقدماتی، والفجر 4، خیبر، بدر، والفجر8 و کربلای 5 بازتاب می یابد.

نویسنده برادران ماه با دو سال حضور در میدان جنگ و 20 سال مطالعه منابع مربوط به دفاع مقدس و بازدید تمام مناطق عملیاتی و مصاحبه با بسیاری از فرماندهان و رزمندگان آن دوران و تنظیم و تدوین مصاحبه ها توانسته کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمان «برادران ماه» در کتابفروشی ها عرضه شد

رمان «برادران ماه» در کتابفروشی ها عرضه شد