مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-01اقتصادي

راه اندازی کارگاه آموزش فناوری هوایی در همدان


مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان همدان از راه اندازی کارگاه آموزش فناوری هوایی در هفته دولت خبر داد و گفت: کارگاه آموزشی فناوری هوایی با همکاری سازمان هواپیمایی با هدف آموزش صنایع کم آب بر و آموزش استانداردهای آموزش فناوری هوایی در استان همدان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/همدان مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان همدان از راه اندازی کارگاه آموزش فناوری هوایی در هفته دولت خبر داد و گفت: کارگاه آموزشی فناوری هوایی با همکاری سازمان هواپیمایی با هدف آموزش صنایع کم آب بر و آموزش استانداردهای آموزش فناوری هوایی در استان همدان برگزار خواهد شد.

وهب مختاران سه شنبه 10 مرداد در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه اشتغال این افراد تضمین شده است، افزود: این کارگاه آموزش سازنده هواپیماهای مدل قابل پرواز است که فاز اول آن در هفته دولت به بهره برداری می ‎رسد و بعد از آن آموزش تربیت مهماندار هواپیما در ذیل این آموزش ها قرار خواهد گرفت.

وی از آموزش بیش از 43 هزار نفر در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه 17 هزار و 468 نفر در دو بخش دولتی و خصوصی آموزش داده شده است که از این تعداد، 6218 نفر در بخش خصوصی و 11 هزار و 250 نفر در بخش دولتی آموزش دیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارگاه آموزش فناوری هوایی در همدان

راه اندازی کارگاه آموزش فناوری هوایی در همدان