مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-17سياسي

جبلی درباره تغییر رویکرد های صداوسیما به مردم توضیح دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی در نامه ای خطاب به پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما، - شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی در نامه ای خطاب به رییس سازمان صداوسیما، از وی خواستند با حضور در برنامه بدون توقف برنامه های خود را برای تغییر رویکرد در این سازمان را مطرح کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی در نامه ای خطاب به پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما، از وی خواستند با حضور در برنامه بدون توقف برنامه های خود را برای تغییر رویکرد در این سازمان را مطرح کند.

در این نامه آمده است: در پی حواشی ایجاد شده درباره کناره گیری یکی از مجریان انقلابی و توانمند شبکه دو صدا و سیمای جمهوری اسلامی نکاتی را خدمت شما عارض می شویم.

اولاً لازم به یادآوری است جناب عالی با شعار تحول در صدا و سیما به سرکار آمدید و با به کارگیری افراد صاحب نظری که منتقد دیرینه این سازمان بودند گام در مسیر تغییر گذاشتید؛ حال با گذشت دو سال از این انتصاب علی رغم برخی ابتکارات و نمود روزنه های مقطعی امید از این سازمان، اما هنوز آنچه از تغییر مورد انتظار است در این سازمان مهم رقم نخورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی درباره تغییر رویکرد های صداوسیما به مردم توضیح دهد

جبلی درباره تغییر رویکرد های صداوسیما به مردم توضیح دهد