مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 07:552023-08-21سياسي

دستورات مهم رییسی برای تسهیل سفر زائران اربعین


رییس جمهوری به رییس بانک مرکزی و وزیر راه و شهر سازی دستور داد: وام زیارت اربعین به صورت قرض الحسنه به زائران پرداخت شود و همچنین ضمن تعیین و اعلام فوری قیمت قطعی بلیت سفر زمینی و هوایی اربعین با دلالی در این زمینه برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین رییسی، در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت، توصیه های رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران مبنی بر کار جهادی و خستگی ناپذیر با روحیه امیدوارانه را چراغ راه و نصب العین حرکت مسئولان دولت عنوان کرد وبا اشاره به خطر گرفتار شدن دولتمردان به آفت روزمرگی، حرکت جهادی برای تحقق رشد اقتصادی را مهمترین تکلیف مسئولان دولتی دانست.

رییس جمهور برگزاری جلسات برای همکاری، همگرایی و ایجاد فهم مشترک میان مسئولان دستگاه ها را لازم دانست و به مسئولان دستگاه های دولتی توصیه کرد، با کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرایی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حواشی ایجاد شده در ارتباط با وام زیارت اربعین، به رییس بانک مرکزی دستور داد این وام به صورت قرض الحسنه به زائران پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات مهم رییسی برای تسهیل سفر زائران اربعین

دستورات مهم رییسی برای تسهیل سفر زائران اربعین