مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-20اجتماعي

جلوه های غیر قابل وصف رستاخیز سالانه اربعین حسینی


هرسال با برگزاری رستاخیز سالانه اربعین حسینی شاهد جلوه های غیر قابل وصف قبل از حضور و هنگام حضور در این راهپیمایی جهانی هستیم که خود کتابی ست چند هزار جلدی.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ لحظه ها، ساعت ها، روزها و ماه ها چه به سرعت برق و باد می روند از پی هم تا گام در شاهراه کربلا بگذاری برای پیوستن به جمع جهانی رستاخیر سالانه اربعین حسینی.

همنوا با پیام آور کربلا زینب کبری(س) و بازماندگان دشت بلا رو به سوی کربلا می گذاری تا زینب بداند که رهرو راهیم هرچند با فاصله ای به هزار و 400 اندی سال.

عده ای نیز رهرو طریق العشقند برای همیشه و گویی سند عتبات عالیات را به نام آن ها زده اند تا خادم الحسین باشند نه تنها این سوی مرز که آن سوی مرز نیز موکب به پا کنند برای زائران حج حسینی و گرداگرد کعبه آل حسین بگردند تا سیراب شود جانش از عشق حسین.

سعی صفا و مرو طی کنند در بین الحرمین حسین.

خادم الحسینی نیز قابلیت می خواهد تا نه تنها در این سوی یعنی وطن بیش از 40 روز  بیرق عزای حسین را به پا کنی که در آن سوی نیز از ماه ها قبل در پی تدارک و رتق و فتق امور باشی و مسوول کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین حسینی.

  در همه حال به ویژه آن هنگام که به ته خطی رسیدی و هیچ راهی نه برای پس داری و نه پیش، آن چه به مددت می آید پادشاهی ست که سال هاست سر بر آستانش ساییده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوه های غیر قابل وصف رستاخیز سالانه اربعین حسینی

جلوه های غیر قابل وصف رستاخیز سالانه اربعین حسینی