مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:352023-07-24سياسي

زنجانی ها سیاه پوش امام حسین (ع) شدند


در این روزها از میان کوچه پس کوچه های شهر که عبور می کنی نشانه های عزای حسین (ع) خود را نشان می دهند، در این روزها حکایت های برادرانه عباس (ع) و خواهرانه زینب (س) بیشتر به گوش می رسد، - ایسنا/زنجان در این روزها از میان کوچه پس کوچه های شهر که عبور می کنی نشانه های عزای حسین (ع) خود را نشان می دهند، در این روزها حکایت های برادرانه عباس (ع) و خواهرانه زینب (س) بیشتر به گوش می رسد، در این روزها حکایت های جالبی از ایستادگی جوانان در کربلا پشت به پشت امام حسین(ع) می شنویم.

در این روزها بیشتر مردم به عشق امام حسین (ع) پیراهن مشکی بر تن کرده و در عزاداری سید الشهدا (ع) حضور می یابند، دوباره دسته های عزاداری در خیابان های شهر و محله ها حرکت می کند و نوای یا حسین، یا ابوالفضل، یا زینب باردیگر به گوش می رسد.

این روزها دوباره نوای زیبای حسین حسین از گوشه گوشه شهر و روستا به گوش می رسد و بار دیگر جوانان را می بینیم که پیراهن مشکی به تن کرده و دست در دست هم به دنبال برگزاری هیئت و دسته عزاداری هستند، در این روزها دوباره بوی خوش نذری امام حسین(ع) در کوچه و خیابان های شهر پخش می شود.

در این روزها حکایت های زیادی از وقایع تاسوعا و عاشورا بیان می شود، از شهادت نوزاد 6 ماهه، ایستادگی مادران و راهی کردن شیرمردان خود به میدان جنگ که هر حکایت سیلی از اشک را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجانی ها سیاه پوش امام حسین (ع) شدند

زنجانی ها سیاه پوش امام حسین (ع) شدند