مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-05اقتصادي

برخورداری یک شهر و 62 روستای ایلام از گاز طبیعی


از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون یک شهر و 62 روستا در اقصی نقاط استان ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

- محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، به عملکرد دولت سیزدهم در حوزه گازرسانی به مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون یک شهر و 62 روستا در اقصی نقاط استان ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

 وی افزود: این روستاها شامل 4 روستا در آبدانان، یک روستا در ایلام، یک روستا در ایوان، 6 روستا در چرداول، 2 روستا در چوار، 3 روستا در دره شهر، 16 روستا در دهلران، 2 روستا در سیروان، یک روستا در مهران، 6 روستا در ملکشاهی، 20 روستا در هلیلان و همچنین شهر پهله از توابع شهرستان دهلران بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 767 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع در اقصی نقاط استان انجام شده است، اظهار داشت: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون بیش از 10 هزارو 639 علمک در مناطق شهری و روستایی استان نصب و راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه در طول 2 سال گذشته تاکنون 21 هزار و 838 اشتراک جدید پذیرش شده است، تصریح کرد: گازرسانی به یک جایگاه CNG، نصب و راه اندازی 28 ایستگاه تقلیل فشار، ایستگاه میترینگ اندازه گیری و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری یک شهر و 62 روستای ایلام از گاز طبیعی

برخورداری یک شهر و 62 روستای ایلام از گاز طبیعی