مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:102023-07-26سياسي

تمهیدات ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در مشهد


رییس پلیس راهور خراسان رضوی از اجرای تمهیدات ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در مشهد مقدس خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس پلیس راهور خراسان رضوی از اجرای تمهیدات ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در مشهد مقدس خبر داد.

سرهنگ علی اکبر غلامی اظهار کرد: هر ساله با فرارسیدن ماه محرم، آحاد مردم ایران اسلامی با یادآوری ایثارگری ها و رشادت های امام حسین(ع) و یارانش با شرکت در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا ارادت خود را به سید و سالار شهیدان نشان می دهند.

وی افزود: با توجه به حضور بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحج علی ابن موسی الرضا (ع) در مشهد، سیل مشتاقان خاندان عصمت و طهارت در قالب دسته جات عزاداری در مسیر خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی و سایر اماکن مشخص شده قرار می گیرند.

غلامی در ادامه محدودیت های تردد در مکان های حرکت دسته جات حسینی را این گونه بیان کرد: اولویت تردد در برخی معابر با زوار پیاده و هیئات مذهبی است و تردد خودرو تنها تا زمانی ممکن است که خیابان ها مملو از جمعیت نباشد.

این معابر شامل خیابان شیرازی، حدفاصل میدان شهداء و چهارراه شهداء به سمت زیرگذر حرم مطهر رضوی؛ خیابان اندرزگو، حدفاصل تقاطع اندرزگو تا شهید خزعلی، باب الجواد(ع) و میدان بیت المقدس به سمت زیرگذر حرم مطهر رضوی؛ خیابان امام رضا(ع)، حدفاصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در مشهد

تمهیدات ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در مشهد