مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-20سياسي

پلمب واحدهای صنفی بلوار سردار همدانی


مدیر منطقه 3 شهرداری همدان با اشاره به پلمب واحدهای صنفی ابتدای بلوار سردار همدانی، گفت: در صورتی که کسبه اقدام به جابه جایی نکنند رأی ماده 100 مبنی بر تخریب اجرا خواهد شد.

- ایسنا/همدان مدیر منطقه 3 شهرداری همدان با اشاره به پلمب واحدهای صنفی ابتدای بلوار سردار همدانی، گفت: در صورتی که کسبه اقدام به جابه جایی نکنند رأی ماده 100 مبنی بر تخریب اجرا خواهد شد.

محمدرضا فیض منش در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه براساس رأی کمیسیون ماده 100 و کمیسیون بند 20 ماده 55 فروشگاه های ابتدای بلوار سردار همدانی باید به محل دیگری جابه جا شوند، اظهار کرد: براساس مصوبه شورای ترافیک و آراء صادره در کمیسیون بند 20 ماده 55 و کمیسیون ماده 100 به علت مخاطرات ناشی از تردد خودروها، لزوم ایمن سازی معبر و رعایت اصول شهرسازی تعریض بلوار شهید سردارهمدانی در طرح تفصیلی دیده شده است.

وی با تأکید بر اینکه به کرات و مستمراً اخطاریه هایی به مالکان این واحدها داده شده است، تصریح کرد: شهرداری همدان اقدام به احداث مجتمع خدماتی رفاهی الماس غرب با امکان پارک وسایل نقلیه سبک و سنگین در فاصله کمتر از یک کیلومتری این واحدها کرده است.

فیض ‍منش یادآور شد: از شنبه 21 مردادماه، به مالکان و کسبه درباره جابه جایی به مجتمع خدماتی رفاهی الماس غرب اطلاع رسانی شده است که می توانند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب واحدهای صنفی بلوار سردار همدانی

پلمب واحدهای صنفی بلوار سردار همدانی