مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 07:402023-07-23اقتصادي

افزایش 100 درصدی اعتبارات حوزه آموزشی در سیستان و بلوچستان


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در آیین کلنگ زنی یک باب مدرسه 9 کلاسه در محله سجادشهر شهرستان ایرانشهر بیان کرد: این مدرسه طبق برنامه زمانبندی پیش بینی شده، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در آیین کلنگ زنی یک باب مدرسه 9 کلاسه در محله سجادشهر شهرستان ایرانشهر بیان کرد: این مدرسه طبق برنامه زمانبندی پیش بینی شده، طی یکسال و با زیربنای 1200 مترمربع احداث خواهد شد.

میثم لک زایی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایسنا گفت: هزینه احداث این مدرسه 9 میلیارد تومان برآورد شده که از محل اعتبارات استانی پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حوزه آموزش و پرورش جزو اولویت کاری استان قرار گرفته، بیان کرد: در سال جاری با نظر مساعد استاندار سیستان و بلوچستان میزان اعتبارات استانی در حوزه فضاهای آموزشی 100 درصد افزایش یافته است و از مبلغ 158 میلیارد تومان به 330 میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ادامه داد: این مبلغ در پروژه های در دست اجرای استان، سهم دولت در پروژه های خیری و احداث فضاهای آموزشی جدید در شهرستان های استان مورد استفاده قرار می گیرد، تا بتوانیم رشد جمعیت دانش آموزی را مدیریت کنیم و فاصله سرانه فضای آموزشی استان تا میانگین فاصله سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 درصدی اعتبارات حوزه آموزشی در سیستان و بلوچستان

افزایش 100 درصدی اعتبارات حوزه آموزشی در سیستان و بلوچستان