مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-15اقتصادي

اعمال 38 میلیارد ریال پاداش به مشترکان خوش مصرف برق در چهارمحال وبختیاری


مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای مدیریت پیک بار مصرف برق در استان 38 میلیارد ریال به عنوان پاداش در قبوض برق مشترکان صرفه جو اعمال شد.

- مجید فرهزاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای مدیریت پیک بار مصرف برق در چهارمحال و بختیاری 38 میلیارد ریال به عنوان پاداش در قبوض برق مشترکین صرفه جو اعمال شد.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با مشارکت 25 درصدی مشترکان برق خانگی استان در طرح سراسری پاداش 20 برابری صرفه جویی مصرف برق از ابتدای شروع این طرح تا نیمه مرداد ماه جاری بالغ بر 38 میلیارد ریال به عنوان پاداش در قبوض مشترکین همکار در بخش خانگی، اعمال شد.

  وی افزود: در بخش های مختلف خانگی، کشاورزی، تجاری، صنعتی و ادارات در زمینه مدیریت مصرف بیش از 500 هزار کیلووات ساعت در مصرف انرژی برق صرفه جویی شده و در حال گذر موفق از پیک بار مصرف برق استان هستیم.

    فرهزاد اضافه کرد: پیش بینی می شود در سایر بخش های دیگر از قبیل صنعتی، کشاورزی و تجاری بیش از 50 میلیارد ریال به عنوان پاداش مشارکت در برنامه های مدیریت مصرف به مشترکان همکار این حوزه ها پرداخت شود.

وی بیان کرد: همچنین مقرر شده برنامه مدیریت مصرف در حوزه ادارات نیز با کاهش مصرف برق از ساعت 13 به بعد تا پایان فصل گرما و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال 38 میلیارد ریال پاداش به مشترکان خوش مصرف برق در چهارمحال وبختیاری

اعمال 38 میلیارد ریال پاداش به مشترکان خوش مصرف برق در چهارمحال وبختیاری