مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-17اقتصادي

اجرای طرح ضربتی آب رسانی کلاله/ قطعی آب برخی مناطق به 20 ساعت در شبانه روز می رسد


فرماندار شهرستان کلاله از اجرای طرح های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای عبور از بحران خشکسالی خبر داد و گفت: مردم با صبر و کمک به مدیریت منابع موجود با جلوگیری از هدر رفت آب خادمان خود را همراهی کنند.

- ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان کلاله از اجرای طرح های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای عبور از بحران خشکسالی خبر داد و گفت: مردم با صبر و کمک به مدیریت منابع موجود با جلوگیری از هدر رفت آب خادمان خود را همراهی کنند.

فرهاد شیبک صبح امروز پنج شنبه 26 مردادماه 1402 در آستانه هفته دولت با حضور در ایسنا با رییس و معاون جهاد دانشگاهی گلستان، سردبیر و خبرنگاران ایسنا در استان دیدار و اظهار کرد: ظرفیت های شهرستان کلاله در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، گردشگری، اجتماعی و ورزشی بی شمار است که بعضاً از آنها غافل شده ایم.

وی با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت و آماده شدن دستگاه های اجرایی برای بهره برداری از پروژه های عمرانی و عام المنفعه و یا کلنگ زنی پروژه های جدید، توضیح داد: گزارش عملکرد یک ساله و برنامه افتتاح و کلنگ زنی های شهرستان در حال جمع بندی است که پس از تکمیل و تأیید نهایی در قرارگاه شهید همدانی اطلاع رسانی می شود.

فرماندار کلاله، کم آبی و خشکسالی را مهمترین معضل شهرستان دانست و ادامه داد: بخش اعظمی از آب شهرستان از من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ضربتی آب رسانی کلاله/ قطعی آب برخی مناطق به 20 ساعت در شبانه روز می رسد

اجرای طرح ضربتی آب رسانی کلاله/ قطعی آب برخی مناطق به 20 ساعت در شبانه روز می رسد