مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 01:402023-08-15بين الملل

پوتین: ناتو از ابزار نظامی برای اعمال فشار بر کشورها استفاده می کند


رییس جمهور روسیه با انتقاد از ائتلاف ناتو به رهبری آمریکا گفت، کسانی که درگیری های جدید را در سراسر جهان برانگیخته اند تلاش می کنند درگیری ها را تشدید کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات ارشد روسیه از جمله رییس جمهور این کشور ائتلاف ناتو را به استفاده از ابزارهای نظامی و غیرنظامی برای اعمال فشار بر سایر کشورها متهم کردند.

به نوشته وبگاه چاینا دیلی ، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه روز سه شنبه در جریان بازدید از یازدهمین اجلاس امنیت بین المللی مسکو گفت که جهان شاهد رشد نظم جهانی چند قطبی جدید است.

پوتین در مورد تغییر جهان به سمت نظام چند قطبی گفت: بیشتر کشورها آماده هستند از حاکمیت، منافع ملی، سنت ها و فرهنگ خود دفاع کنند.

در اجلاس امنیت بین المللی مسکو نمایندگان سازمان های بین المللی و کارشناسان غیردولتی برای یافتن پاسخ هایی درباره مسائل مهم  امنیت جهانی حضور می یابند.

رییس جمهور روسیه همچنین خاطرنشان کرد کسانی که در حال حاضر درگیری های جدید را در سراسر جهان برانگیخته اند تلاش می کنند درگیری ها را تشدید کنند و به دنبال سود بردن از فجایع انسانی هستند.

پوتین اظهار داشت که نظم جهانی چند قطبی در نهایت به توسعه پایدار و  حل چالش های اجتماعی، اقتصادی، فناوری و زیست محیطی کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: ناتو از ابزار نظامی برای اعمال فشار بر کشورها استفاده می کند

پوتین: ناتو از ابزار نظامی برای اعمال فشار بر کشورها استفاده می کند