مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:052023-07-25اقتصادي

تهاتر نهاده های کشاورزی در مبادلات تجاری ایران و صربستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با ولادیمیر اورلیچ، رییس پارلمان صربستان و هیأت همراه اظهار کرد: - وزیر جهاد کشاورزی گفت: بخش قابل توجهی از کود فسفاته ایران از صربستان تهیه می شود و با توجه به حجم بالای تولید اوره در ایران آمادگی داریم از طریق تهاتر، کود فسفاته را در ازای کود اوره مبادله کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با ولادیمیر اورلیچ، رییس پارلمان صربستان و هیأت همراه اظهار کرد: ایران و صربستان رابطه دوستانه تاریخی با هم داشته و دارند و ما تلاش می کنیم این رابطه مستحکم تر از گذشته در حوزه های اقتصادی و به ویژه کشاورزی گسترش یابد.

وی افزود: ایران در یک موقعیت ممتاز جغرافیایی قرار دارد که می تواند نقش مؤثری در رابطه با اروپای شرقی به ویژه صربستان داشته باشد.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: دولت ایران بر گسترش روابط با کشور های دوست تاکید دارد، ما تجربه خوبی در حوزه های مختلف کشاورزی داریم، در حوزه شیلات، آبزی پروری و صید و صیادی با توجه به دسترسی به آب های آزاد در عمان، خلیج فارس و دریای خزر در شمال موقعیت مناسبی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهاتر نهاده های کشاورزی در مبادلات تجاری ایران و صربستان

تهاتر نهاده های کشاورزی در مبادلات تجاری ایران و صربستان