مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-11ورزشي

تقویم اجرایی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر تا المپیک


تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که در آستانه کسب سهمیه تیمی المپیک قرار دارد تا قبل از این بازی ها در 9 رویداد شرکت می کند که امتیاز همه آنها تاثیر مستقیم روی رنکینگ جهانی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که کسب سهمیه تیمی برای المپیک 2024 پاریس را دنبال می کند، تاکنون در سه رویداد انتخابی (تاثیرگذار در امتیاز المپیک) شرکت کرده است و با کسب مجموع 142 امتیاز فعلا جایگاه بهترین تیم آسیا برای کسب سهمیه را به نام خود کرده است.

در ادامه این مسیر و تا زمان بازی های المپیک اما ملی پوشان شمشیربازی اسلحه سابر باید در 9 رویداد دیگر که همگی در رنکینگ بازیکنان تاثیر مستقیم دارند، شرکت کنند.

این رقابت ها عبارتند از: * جام جهانی الجزایر (آبان) * گرند پری فرانسه (آذر) * گرند پری تونس (دی) * جام جهانی لهستان (بهمن) * جام جهانی ایتالیا (اسفند) * جام جهانی بوداپست (فروردین) * گرندپری کره جنوبی (اردیبهشت) * جام جهانی اسپانیا (اردیبهشت) * قهرمانی آسیا (خرداد) جام جهانی در هر دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می شود و رقابت های گرندپری هم فقط در بخش انفرادی برگزار می شود.

البته پیش از همه این رقابت ها، تیم ملی شمشیربازی باید در بازی های آسیایی هانگژو (اول تا 17 مهر) شرکت کند اما این بازی ها رنکینگ ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویم اجرایی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر تا المپیک

تقویم اجرایی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر تا المپیک