مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 19:502023-08-02اجتماعي

وشمگیر و نبارالوم منطقه هدف آبادانی قرار گرفته اند


مدیر کل بنیاد اموال و املاک مستضعفان گلستان گفت: بخش «وشمگیر» و شهر «انبارالوم» از توابع شهرستان آق قلا با 33 روستا، به عنوان منطقه هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی قرار گرفتند.

- گرگان- مدیر کل بنیاد اموال و املاک مستضعفان گلستان گفت: بخش وشمگیر و شهر انبارالوم از توابع شهرستان آق قلا با 33 روستا، به عنوان منطقه هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگلستان، اظهار کرد: رفع مشکلات آب آشامیدنی، مدرسه، سالن ورزشی، مراکز درمانی، کتابخانه، جاده پرخطر و راه های روستایی از جمله عناوین محرمیت زدایی در این دو منطقه از آق قلا است.

وی تأمین زمین جهت ساخت مسکن را به عنوان اقدام جهادی و علاج بخشی سد وشمگیر را از پروژه های مهم بنیاد دانست و افزود: رسیدگی به معیشت مردم که نقش مؤثری در کاهش مهاجرت دارد از دیگر برنامه های آبادانی و محرومیت زدایی در این منطقه است.

علوی در ادامه با بیان اینکه در دو سال اخیر 18 هزار سند از سوی بنیاد به مردم هدیه شده است، بیان کرد: حجم واگذاری ها به ترتیب با کاربری مسکونی، زراعی و تجاری می باشند.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان گفت: 70 درصد واگذاری اسناد علوی در سال گذشته مربوط به استان گلستان بوده و تلاش می کنیم تا پایان سال تکلیف شهرهای باقی مانده هم مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وشمگیر و نبارالوم منطقه هدف آبادانی قرار گرفته اند

وشمگیر و نبارالوم منطقه هدف آبادانی قرار گرفته اند