مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-22حوادث

مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان در بندر بوشهر برگزار شد


مسئول ایمنی و آتش نشانی بندر بوشهر گفت: مسابقات عملیاتی ورزشی با حضور 50 آتش نشان از بندر بوشهر و بنادر تابعه در ایستگاه آتش نشانی این بندر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایمان زیارتی زاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح دانش و ارزیابی توان عملیاتی نیروهای آتش نشانی در مقابله با حریق و حوادث احتمالی، یک دوره مسابقه عملیاتی ورزشی برای آتش نشانان بندر در ایستگاه آتش نشانی برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور 50 آتش نشان از کارکنان شیفت کار، ستادی و منتخب بنادر تابعه کنگان، دیر و دیلم در قالب پنج تیم و آیتم 6 گانه امدادی و اطفایی برگزار شد.

زیارتی زاده ادامه داد: در پایان مسابقات، تیم الف کارکنان شیفتی با ثبت زمان 40 ثانیه، تیم ب کارکنان شیفتی با زمان 42 و کارکنان ستادی با زمان 43 ثانیه موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

وی افزود: در مسابقه انفرادی آیتم سرعت عمل در پوشش کامل لباس محافظتی، رضا لیراوی از بندر دیلم موفق به ثبت زمان 18:45 ثانیه شد و به همراه علیرضا یزدان شناس از بندر دیر به عنوان بازیکنان فنی مسابقات انتخاب شدند.

زیارتی زاده یادآور شد: در آیتم اطفای تشتک، سریع ترین زمان توسط مسئول واحد ایمنی و آتش نشانی، ایمان زیارتی زاده که در این دوره از مسابقات در کنار دیگر آتش نشانان در تیم ستادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان در بندر بوشهر برگزار شد

مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان در بندر بوشهر برگزار شد