مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-18سياسي

امروز جمهوری اسلامی از عزت و اقتدار برخوردار است


امام جمعه رشت، شعار «مرگ بر آمریکا» را نشان دهنده استکبارستیزی ملت ایران دانست و عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران از عزت و اقتدار برخوردار است و هیچ معادله ای در منطقه بدون حضور و نقش آفرینی ایران قابل حل نیست.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، شعار مرگ بر آمریکا را نشان دهنده استکبارستیزی ملت ایران دانست و عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران از عزت و اقتدار برخوردار است و هیچ معادله ای در منطقه بدون حضور و نقش آفرینی ایران قابل حل نیست.

آیت الله رسول فلاحتی امروز 27 مرداد در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به حادثه تروریستی شیراز و شهادت دو تن از هموطنان، اظهار کرد: ریشه همه اقدامات تروریستی علیه کشور و ملت ایران را در رژیم صهیونیستی می دانیم، زیرا این رژیم جعلی رو به افول، دیگر راهی ندارد.

وی با بیان اینکه تحلیلگران دنیا به نزدیک شدن اسراییل به اضمحلال داخلی اذعان دارند و نشانه های آن را بر می شمارند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا افول خود را به تاخیر بیاندازد و لذا جبهه مقاومت و محور آن یعنی ایران اسلامی را هدف توطئه های شوم خود قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان یکی از ترفندهای دشمن را تفرقه انگیزی بین امت اسلام دانست و تصریح کرد: دشمن با ترور و خرابکاری و آشوب و اغتشاش به دنبال تلخ کردن کام مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز جمهوری اسلامی از عزت و اقتدار برخوردار است

امروز جمهوری اسلامی از عزت و اقتدار برخوردار است