مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 19:402023-08-21اقتصادي

تاکید بر استفاده از کارت سوخت شخصی در زمان مراجعه به جایگاه های سوخت


مدیرکل پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد به مردم توصیه کرد در زمان مراجعه به جایگاه ها از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سالار خشایی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در تمامی جایگاه ها سوخت کارت اضطراری بنزین وجود دارد، گفت: کسانی که خودروی نوشماره دارند یا افرادی که درخواست المثنی کردند می توانند از این کارت استفاد ه کنند.

 مدیرکل تامین و توزیع پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در راستای سیاست دولت مبنی بر جلوگیری از قاچاق سوخت و بهبود نظام توزیع از مردم تقاضا داریم در زمان مراجعه به جایگاه های سوخت از کارت شخصی استفاده کنند و کارت اضطراری بیشتر برای کسانی است که خودروی نوشماره دارند یا تقاضای المثنی کردند.

وی با بیان اینکه تاکید می کنیم کسانی که به جایگاه های سوخت مراجعه می کنند از کارت سوخت شخصی استفاده کنند عنوان کرد: کارت های شخصی 210 لیتر بنزین دارند که 60 لیتر با قیمت 1500 و 150 لیتر با قیمت سه هزار تومان تومان است.

 این مسوول با اشاره به اینکه یکی از دلایل ازدحام در جایگاه های سوخت به دلیل وجود مسافران و گردشگران تابستانی است، عنوان کرد: با توجه به اینکه مرکز استان خوش آب و هوا است مسافران و گردشگران این شهر را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کردند به همین دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر استفاده از کارت سوخت شخصی در زمان مراجعه به جایگاه های سوخت

تاکید بر استفاده از کارت سوخت شخصی در زمان مراجعه به جایگاه های سوخت