مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-01دانش

کارکنان و اساتید دانشگاه صاحب مسکن می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خطیبی در نشستی که امروز با حضور معاونان سازمان ملی مسکن و شهر سازی و مدیران طرح های عمرانی دانشگاه ها در سالن جهاد علمی ساختمام وزارت علوم، - معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: نهضت ملی مسکن فرصتی تاریخی و بی نظیر ایجاد کرده است تا دانشگاه ها بتوانند برای اعضای هیئت علمی و کارکنان خود مسکن تهیه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خطیبی در نشستی که امروز با حضور معاونان سازمان ملی مسکن و شهر سازی و مدیران طرح های عمرانی دانشگاه ها در سالن جهاد علمی ساختمام وزارت علوم، برگزار شد، گفت: اراده جدی وزارت علوم و وزارت راه و شهرسازی، عملیاتی کردن توافق ساخت مسکن برای دانشگاهیان است.

وی تأکید کرد: زیرساخت ایجاد مسکن برای دانشگاهیان هیچ وقت به اندازه اکنون فراهم نبوده است که هم زمین، هم اعتبار مالی و تسهیلات بانکی و ضوابط قانونی مشخص و آسان برای متقاضیان مسکن پیش بینی شده باشد.

از این رو توصیه اکید ما به روسا و مدیران دانشگاهی این است که از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره به فراهم بودن شرایط لازم برای احداث مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها گفت: نخستین دانشگاه هایی که این طرح را عملیاتی کنند مورد تشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان و اساتید دانشگاه صاحب مسکن می شوند

کارکنان و اساتید دانشگاه صاحب مسکن می شوند