مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 09:262023-07-24حوادث

آتش نشانی کرج با کمبود نیرو مواجه است


محمد یساولی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص آتش سوزی برج پارسه کرج، گفت: همکاران با حضور به موقع در صحنه آتش سوزی توانستند 70 نفر از شهروندان که درگیر حریق شده بودند نجات دادند.

  وی با اشاره به اینکه فوتی نداشتیم، افزود: به واسطه شدت دودزدگی چند نفر دچار مجروحیت شدند که به صورت سرپایی مداوا شدند و یک نفر به بیمارستان منتقل شد که خیلی سریع بهبود پیدا کرد و ترخیص شده است.

  وی در خصوص تجهیزات سازمان آتش نشانی، گفت:دو دستگاه نردبان بالابر 55متری و 32متری داریم و درحال حاضر مدیریت شهری کرج پیگیر هستند که تجهیزات را تکمیل کنند.

  یساولی با بیان اینکه امکاناتی که پیش بینی شده کامل تر است، ادامه داد: بخشی از این تجهیزات وارداتی است اما مدیریت شهری پیگیر این موضوع هستند.

وی اشاره ای به افرادی که در صحنه های آتش سوزی هستند کرد و گفت: افرادی که در صحنه حاضر می شوند با دخالت در کارها تمرکز همکاران را از بین می برند، توصیه می شود افراد محل را ترک و مانع کار نشوند .

یساولی با بیان اینکه در کشور و کرج با کمبود نیرو مواجه هستیم،افزود: منتظر هستیم مجوز استخدام از سازمان امور استخدام کشوری ابلاغ شود تا فرآیند آزمون های استخدامی را برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی کرج با کمبود نیرو مواجه است

آتش نشانی کرج با کمبود نیرو مواجه است