مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-14اقتصادي

واگذاری مسکن « رایگان » به خانواده های دارای فرزندان چهارقلو به بالا


این قانون، مجزا از قانون جوانی جمیت است، چرا که در قانون جوانی جمعیت، والدین مکلف هستند به صورت اقساط هزینه مسکن را بپردازند، - واگذاری مسکن رایگان به خانواده های دارای فرزندان چهارقلو به بالا انسیه خزعلی گفت: این قانون، مجزا از قانون جوانی جمیت است، چرا که در قانون جوانی جمعیت، والدین مکلف هستند به صورت اقساط هزینه مسکن را بپردازند، اما در این طرح ویژه، واگذاری مسکن به خانواده چهارقلو ها و بیشتر، به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در بودجه سال 1402 مقرر شده برای خانواده های دارای فرزندان 4 قلو به بالا، مسکن رایگان واگذار شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انسیه خزعلی ضمن عیادت از مادر جوان مینودشتی که صاحب فرزندان پنج قلو شده است، گفت: در بودجه سال 1402 مقرر شده برای خانواده های دارای فرزندان 4 قلو به بالا، مسکن رایگان واگذار شود که این قانون، مجزا از قانون جوانی جمیت است، چرا که در قانون جوانی جمعیت، والدین مکلف هستند به صورت اقساط هزینه مسکن را بپردازند، اما در این طرح ویژه، واگذاری مسکن به خانواده 4قلو ها و بیشتر، به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

  خزعلی در ادامه این دیدار با حضور در بخش زنان و زایمان بیمارستان بقیه الله (عج) با تعداد دیگری از مادران از جمله 3 مادر دارای فرزندان دو قلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری مسکن « رایگان » به خانواده های دارای فرزندان چهارقلو به بالا

واگذاری مسکن « رایگان » به خانواده های دارای فرزندان چهارقلو به بالا