مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 07:152023-07-26اقتصادي

اجرای طرح های غیر کارشناسی سبب هدر رفت منابع آبی در منطقه سیستان شده است


استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر تسریع در توسعه تجارت مرزی در منطقه سیستان گفت: مسئولان قرارگاه غدیر با تمام توان پای کار هستند و همه دستگاه ها موظف به اجرای مصوبات این قرارگاه هستند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر تسریع در توسعه تجارت مرزی در منطقه سیستان گفت: مسئولان قرارگاه غدیر با تمام توان پای کار هستند و همه دستگاه ها موظف به اجرای مصوبات این قرارگاه هستند.

محمد کرمی، شامگاه سه شنبه در جلسه اشتغال ویژه منطقه سیستان که در فرمانداری شهرستان زابل برگزار شد با اشاره به تداوم خشکسالی اظهار کرد: باید برنامه ریزی های لازم برای مقابله با وضعیت خشکسالی این منطقه در سالهای گذشته انجام می شد، اما این موضوع به هیچ عنوان باعث نمی شود که ما به وظایف خود عمل نکنیم.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته گاهاً طرحهای غیر کارشناسی و بدون برنامه ریزی که سبب هدر رفت منابع بوده است در منطقه سیستان اجرا شده است، تصریح کرد: قبل از اجرای طرحها باید بررسی های دقیق و مطالعات لازم صورت بگیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه دریافت حق آبه هیرمند تصریح کرد: البته نباید فرصت ها را از دست داد و راه حل های دیگر برای رفع مشکلات آبی شامل طرح انتقال آب دریای عمان و همچنین دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های غیر کارشناسی سبب هدر رفت منابع آبی در منطقه سیستان شده است

اجرای طرح های غیر کارشناسی سبب هدر رفت منابع آبی در منطقه سیستان شده است