مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 22:252023-08-20اقتصادي

حقوق این افراد 20 درصد اضافه شد


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از افرایش حقوق 20 درصدی افرادی که تا پایان سال 1401 احکام مستمری آن ها صادر شده است خبر داد.

- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از واریز معوقات پنج ماهه امسال به همراه مستمری مردادماه به حساب افراد تحت پوشش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بیت اله برقراری با بیان اینکه براساس اساسنامه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، صندوق مکلف است سالیانه مستمری مستمری بگیران را مطابق با مصوبات هیات وزیران بعد از محاسبات بیمه ای افزایش دهد، گفت: این افزایش مستمری مشمول کسانی است که تا پایان سال 1401 احکام مستمری آن ها صادر شده استوی درباره روند قانونی افزایش مستمری توضیح داد: در ابتدا تیم اجرایی صندوق پیشنهاد خود را برابر با ضوابط و مقررات به هیات مدیره ارائه می دهند و پس از تصویب آن توسط هیات مدیره، در هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه، پیشنهاد آن مطرح و پس از تصویب اجرایی می شود .

حدود 10 روز گذشته مصوبه هیات امنا درخصوص افزایش 20 درصدی مستمری در سال 1402 با حمایت های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به اینکه میزان افزایش مستمری مستمری بگیران در سال 1402 برابر با 20 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق این افراد 20 درصد اضافه شد

حقوق این افراد 20 درصد اضافه شد