مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:252023-07-31سياسي

فرونشست در خیابان ها و معابر اصلی شهر تیران


شهردار تیران با اشاره به حفاری شبکه فاضلاب گفت: به دلیل عدم ترمیم و اصلاح صحیح و اصولی ترانشه های فاضلاب، نشست در معابر اصلی و فرعی ایجاد شده است.

- ایسنا/اصفهان شهردار تیران با اشاره به حفاری شبکه فاضلاب گفت: به دلیل عدم ترمیم و اصلاح صحیح و اصولی ترانشه های فاضلاب، نشست در معابر اصلی و فرعی ایجاد شده است.

سید محمدرضا ذاکری، عصر(یکشنبه، 8 مرداد) در بازدید از وضعیت پروژه های عمرانی شهر و حفاری های صورت توسط شرکت آب و فاضلاب، اظهار کرد: به رغم اهمیت این پروژه اما به دلیل عدم ترمیم ترانشه ها و اصلاح غیراصولی آن زیرسازی معابر از بین رفته است.

وی افزود: در بعضی از مناطق شهر شاهد مشکلات زیادی در اصلاح ترانشه ها هستیم که مشکلات نیز به شرکت آب و فاضلاب شهرستان گزارش شده تا اصلاحات آن انجام و از مشکلات بعدی پیشگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار تیران ادامه داد: اگر حفاری صورت گرفته به صورت اصولی پر نشود با گذر زمان زمین نشست کرده و زیرساخت ها از بین می رود.

وی با بیان اینکه شهروندان نسبت به این موضوع گلایه داشته و اعتراضات خود را به مدیریت شهری اعلام می کنند، تصریح کرد: این دغدغه همشهریان و ضرورت اصلاحات به شرکت آبفا گزارش شده، اما اقدامی صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرونشست در خیابان ها و معابر اصلی شهر تیران

فرونشست در خیابان ها و معابر اصلی شهر تیران