مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:152023-07-23اقتصادي

عملیات آبخیزداری تالاب بین المللی انزلی در 2 سال آینده باید به اتمام برسد


رییس سازمان محیط زیست کشور نقش سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در احیای تالاب بین المللی انزلی را بسیار مؤثر دانست و گفت: باید در یک بازه زمانی 2 ساله عملیات آبخیزداری در تالاب انزلی به پایان برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست کشور ظهر امروز در جلسه قرارگاه جهادی تالاب انزلی در سالن اجتماعات سازمان محیط زیست کشور با بیان اینکه شکل گیری قرارگاه جهادی برای نجات تالاب انزلی نشان دهنده نگاه ملی است، اظهار کرد: باید از همه ظرفیت های ملی، بین المللی و بخش خصوصی برای نجات تالاب انزلی استفاده شود.

وی با اشاره به نقش تالاب بین المللی انزلی در تأمین آب مورد نیاز اراضی کشاورزی گیلان گفت: این تالاب مساحتی بالغ بر 370 هزار هکتار را زهکش می کند، لذا اجرای یک مدیریت جامع حوزه آبخیز برای نجات تالاب انزلی یک امر ضروری است.

رییس سازمان محیط زیست کشور با تأکید بر اهتمام مسؤولان در احیای سریع تالاب بین المللی انزلی بیان کرد: باید یک تقویم زمانی برای اجرای همه عملیات پیش بینی شده برای تالاب انزلی تهیه شود.

سلاجقه نقش سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در احیای تالاب بین المللی انزلی را بسیار موثر دانست و افزود: بدون شک سهم اصلی عملیات اجرایی این تالاب از آن سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری است از این رو باید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات آبخیزداری تالاب بین المللی انزلی در 2 سال آینده باید به اتمام برسد

عملیات آبخیزداری تالاب بین المللی انزلی در 2 سال آینده باید به اتمام برسد