مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-01سياسي

آسیب های اجتماعی به نقاط مرکزی شهر رسیده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در صد و شصت و ششمین جلسه رسمی شورا طی تذکری اظهار کرد: روز گذشته در بازدیدی که از خیابان انقلاب اسلامی حدفاصل میدان امام حسین (ع) داشتم درست در ضلع شمالی خیابان انقلاب .

- سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در گذشته آسیب های اجتماعی در نقطه خاموش شهر مشاهده می شد، اما متاسفانه حالا به نقاط مرکزی و پر تردد شهر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در صد و شصت و ششمین جلسه رسمی شورا طی تذکری اظهار کرد: روز گذشته در بازدیدی که از خیابان انقلاب اسلامی حدفاصل میدان امام حسین (ع) داشتم درست در ضلع شمالی خیابان انقلاب اسلامی و در پیاده راه آن، یک نابودستان به تمام معنا تاریک مشاهده کردم و شاهد گسترش آسیب های اجتماعی بسیار جدی در این نقطه بودم.

وی افزود: استعمال و فروش مواد مخدر  و خرید فروش اموال سرقتی به صورت جدی در این قسمت قابل مشاهده است و سایر آسیب های اجتماعی کاملا مشهود بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: ابتدا باید به خودم به عنوان عضوی از شورای اسلامی شهر تهران تذکر داده و سپس به معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و سپس به رییس پلیس تهران و سایر دستگاه های مربوط تذکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های اجتماعی به نقاط مرکزی شهر رسیده

آسیب های اجتماعی به نقاط مرکزی شهر رسیده