مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 20:552023-08-07اقتصادي

اجرای طرح توسعه «بیدسک» روستای شاخص شهرستان درمیان


روستای «بیدسک» بخش قهستان درمیان در زمینه اجرای طرح هادی به واسطه موقعیت کوهستانی آن به عنوان روستای شاخص این شهرستان انتخاب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از درمیان، قاسم تنها، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی امروز از طرح بهسازی معابر روستای بیدسک بازدید کرد و قول تامین اعتبار سنگ فرش معابر باقیمانده روستا را داد.

وی به اجرای 70 درصد سنگ فرش معابر روستای بیدسک اشاره کرد و ادامه داد: به واسطه اینکه روستای بیدسک جزء روستاهای شاخص شهرستان درمیان انتخاب شده است طی سال های گذشته اعتبار مناسبی برای سنگ فرش معابر دریافت کرده و برای اتمام آن نیز اعتبار لازم تامین خواهد شد.

به گفته وی به واسطه موقعیت جغرافیایی (کوهستانی بودن) بیدسک طرح هادی این روستا در قالب سنگ فرش معابر اجرا می شود و جزو روستاهای شاخص شهرستان درمیان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: حدود 7 هزار متر زمین در اطراف روستا برای طرح توسعه بیدسک در نظر گرفته شده که طی یک ماه آینده بعد از تفکیک آن متقاضیان می توانند برای دریافت زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان درمیان مراجعه کنند.

پایان پیام/69075


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توسعه «بیدسک» روستای شاخص شهرستان درمیان

اجرای طرح توسعه «بیدسک» روستای شاخص شهرستان درمیان