مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-13اقتصادي

افزایش 80 درصدی تولید محصولات نسوز ایران تا پایان سال


سرپرست شرکت فرآورده های نسوز ایران گفت: حدود 40 درصد ظرفیت تولید آجر نسوز با استفاده از امکانات ذوب آهن و حدود 20 درصد فراورده های تولیدی به لحاظ حجمی در این مجموعه افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محسن پروان سرپرست شرکت فرآورده های نسوز ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به تاثیرگذاری خبرنگاران و ضرورت همراهی اجتماعی اظهار داشت: یکی از راه های توسعه و گسترش صنعت در ابعاد مختلف از مسیر همراهی اجتماعی و تعامل و هم اندیشی با خبرنگاران می گذرد.

وی افزود: یکی از دستاوردهای شهرهای صنعتی مانند اصفهان، تربیت و رشد انسان توسعه یافته است که البته بخشی از این رسالت به کمک اصحاب رسانه با اطلاع رسانی صحیح و هدایت جامعه انجام می شود.

پروان با اشاره به اولین قرارداد همکاری بین مجموعه ای در هلدینگ صدر تامین بین فراورده های نسوز ایران با ذوب آهن اصفهان گفت: در ابتدای ماه جاری این قرارداد به منظور هم افزایی بیشتر و استفاده از کارگاه های درون ذوب آهن برای تولید نسوز منعقد شد.

سرپرست شرکت فرآورده های نسوز ایران خاطر نشان کرد: این امر باعث شد که اولین تولید آزمایشی را در کارگاه های شاموت انجام دهیم و تولید آزمایشی این مجموعه در کارگاه های ذوب آهن با ظرفیت 15 هزار تن در سال آغاز شده است و در ابتدای شهریور افتتاح ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 80 درصدی تولید محصولات نسوز ایران تا پایان سال

افزایش 80 درصدی تولید محصولات نسوز ایران تا پایان سال