مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-05اجتماعي

عملیات مرمت پل «بنیاد آباد» تا آخر مهرماه تکمیل می شود


رییس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: عملیات مرمت پل «بنیادآباد» در محور سرچم که توسط سیل تخریب شده بود تا اواخر مهرماه تکمیل خواهد شد.

- اردبیل-رییس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: عملیات مرمت پل بنیادآباد در محور سرچم که توسط سیل تخریب شده بود تا اواخر مهرماه تکمیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی زندیان پیش از ظهر شنبه در بازدید از آخرین اقدامات انجام شده برای مرمت و بازسازی ابنیه تخریب شده بر اثر سیل اظهار کرد: عملیات مرمت پل بنیاد آباد که توسط سیل تخریب شده بود تا اواخر مهرماه تکمیل خواهد شد.

وی بیان کرد: این پل یکی از مسیرهای اصلی ارتباطی مرکز استان با مرکز کشور بود که پس از تخریب سیل با نصب دو دستگاه سازه فلزی 42 متری بر روی پل تردد برقرار شده بود.

رییس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل به وضعیت مرمت پل انجیرلو در مسیر گرمی به بیله سوار نیز اشاره کرد و گفت: برای برقراری ارتباط در این مسیر هم بعد از هدایت خودروهای عبوری به مسیرهای جایگزین، مسیر انحرافی با نصب یک سازه فلزی 36 متری اجرا و تردد در این مسیر برقرار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات مرمت پل «بنیاد آباد» تا آخر مهرماه تکمیل می شود

عملیات مرمت پل «بنیاد آباد» تا آخر مهرماه تکمیل می شود