مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-18سياسي

دشمنان با توطئه گری به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند


در چند روز اخیر دومین حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ با دو شهید و تعدادی مجروح رخ داد و دشمنان با توطئه گری درصدد رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: ماه صفر آغاز شده و به دلیل اتفاقاتی که در روزهای خاص این ماه رخ داده و در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است، ماه نحس است و انجام کارهایی نظیر مسافرت و عروسی در این ماه خوب نیست بنابراین باید با انجام اعمال سفارش شده همچون نمازخواندن، نحسی را رفع کرد.

وی با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه با رهبر انقلاب، افزود: بنابر سخنان مقام معظم رهبری، دشمن هرگز از ایجاد آشوب و مخالفت ها دست برنداشته و همواره مخالفت آفرینی کرده همچنین این سپاه پاسداران بوده که توانسته در مقابل توطئه ها ایستادگی کند.

دهشیری با اشاره به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، خاطرنشان کرد: در ده ماهه اخیر برای دومین بار، حمله تروریستی به زائران حرم شاهچراغ چند روز اخیر صورت گرفت که در حادثه اول تعدادی از اتباع کشورهای خارجی بی شرمانه به کشور شیعه نفوذ کرده و توانستند تعدادی از مردم کشور را به شهادت برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با توطئه گری به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند

دشمنان با توطئه گری به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند