مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-04اجتماعي

آموزش خودمراقبتی به بیش از 60 هزار گردشگر ساحلی در گیلان


سرپرست هلال احمر گیلان از آموزش خودمراقبتی به بیش از 60 هزار گردشگر ساحلی در استان خبر داد و گفت: اجرای کارگاه های آموزشی برای گردشگران ساحلی در ارتقای خود مراقبتی بسیار مؤثر است.

- هادی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: آگاهی بخشی عمومی و کاهش مخاطرات ناشی از دریا در اولویت هلال احمر قرار دارد.

وی با بیان اینکه آموزش، محور و پایه اصلی فرهنگ سازی است، افزود: اقدامات پیشگیرانه برای کاهش مخاطرات دریا از طریق فراگیری آموزش های لازم و خود مراقبتی صورت می گیرد.

سرپرست هلال احمر گیلان با تاکید بر لزوم آموزش و فرهنگ سازی در بخش های مختلف پیشگیرانه بیان کرد: اجرای کارگاه های آموزشی میدانی برای گردشگران ساحلی در ارتقای خود مراقبتی بسیار مؤثر است و در این راستا، هلال احمر گیلان نسبت به اجرای طرح ابتکاری 1200 کارگاه آموزش میدانی چهره به چهره در طرح های سالم سازی شده و مناطق خطر آفرین اقدام کرده است.

سلیمی از آموزش خود مراقبتی به بیش از 60 هزار گردشگر ساحلی در گیلان خبر داد و اضافه کرد: این آمار از ابتدای خرداد تاکنون تحقق یافته که می توان به خدمات آگاهی بخشی از قبیل توزیع محصولات فرهنگی، فراگیران مجازی آموزش همگانی، آموزش همگانی چهره به چهره گردشگران ساحلی و آموزش کمک های اولیه از طریق خانه های هلال اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش خودمراقبتی به بیش از 60 هزار گردشگر ساحلی در گیلان

آموزش خودمراقبتی به بیش از 60 هزار گردشگر ساحلی در گیلان