مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-17سياسي

150 آزاده البرزی مورد تقدیر قرارگرفتند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مناسبت 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از 150 نفر آزادگان شهرستان های نظرآباد و ساوجبلاغ تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مراسم بزرگداشت 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی بعد از ظهر و شامگاه چهارشنبه 26 مردادماه به صورت جداگانه با حضور آزادگان و خانواده های آنان، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، ائمه جمعه، فرمانداران و سایر مسئولین در نظرآباد و ساوجبلاغ برگزار و از 150 آزاده سرافراز البرزی تجلیل شد.

سلیمان رستمیان در این مراسم ها با گرامی داشت 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، گفت: 26مردادماه سال 1369 سالروز ورود اولین گروه از آزادگان عزیز به میهن اسلامی به نام روز آزادگان در تقویم ملی ما درج و به عنوان یک روز مهم در آداب، رسوم و اعتقادات ما شکل گرفته است، آن هم به خاطر مجاهدت ها و ایثارگری های آزادگان و تلاش هایی که این عزیزان در راستای حفظ آبروی ملت ایران در دروان سخت اسارت تحمل کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز دوران دفاع مقدس را یکی از دوران های سخت نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس فرزندان این ملت به یادماندنی ترین حماسه ها را خلق کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 آزاده البرزی مورد تقدیر قرارگرفتند

150 آزاده البرزی مورد تقدیر قرارگرفتند