مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 19:402023-08-16بين الملل

ممانعت ائتلاف سعودی از فعالیت فرودگاه صنعا شرم آور است


معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن ممانعت ائتلاف سعودی از فعالیت عادی فرودگاه صنعا و برقراری پروازهای معمول در این فرودگاه را مایه ننگ جامعه بین الملل دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، حسین العزی، معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که فرودگاه های غیرنظامی چه در شرایط صلح و چه در شرایط جنگ، باید مشغول به کار باشند.

العزی با اشاره به تداوم ممانعت ائتلاف سعودی از برقراری پروازهای معمول و فعالیت عادی فرودگاه صنعا، این اقدام را مایه ننگ جامعه بین الملل دانست.

معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن افزود: تداوم تحریم فرودگاه صنعا از سوی ائتلاف متجاوز در مرحله کاهش تنش کاملاً با صلح در تناقض است و سخن از صلح را بی فایده می کند.

عبدالوهاب الدره، وزیر ترابری دولت نجات ملی یمن نیز در گفتگو با المسیره گفت: سازمان ملل متحد به توافق تأمین تجهیزات ضروری بندر الحدیده پس از بمباران این بندر از سوی ائتلاف متجاوز پایبند نبوده است.

الدره افزود: تداوم اقدامات گروه بازرسی در جیبوتی توجیهی ندارد، زیرا این اقدام به تأخیر ورود کشتی ها به بندر الحدیده و افزایش هزینه ها منجر می شود.

وی ادامه داد: هرگاه که به نتیجه ای درباره گسترش پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه صنعا دست یافتیم، طرف مقابل در انجام آن کارشکنی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت ائتلاف سعودی از فعالیت فرودگاه صنعا شرم آور است

ممانعت ائتلاف سعودی از فعالیت فرودگاه صنعا شرم آور است