مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-21اقتصادي

ساخت و تامین مسکن ارزان هدفگذاری شهرداری تبریز در سال جاری


شهردار تبریز رویکرد مدیریت شهری را تسهیلگری و تامین مسکن ارزان دانست و گفت: هدف ما تامین مسکن در مناطق نسبتا کم برخوردار از طریق تسهیل گری است چرا که در این مناطق توجیه اقتصادی برای ساخت و ساز وجود ندارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز رویکرد مدیریت شهری را تسهیلگری و تامین مسکن ارزان دانست و گفت: هدف ما تامین مسکن در مناطق نسبتا کم برخوردار از طریق تسهیل گری است چرا که در این مناطق توجیه اقتصادی برای ساخت و ساز وجود ندارد.

یعقوب هوشیار از هدفگذاری تولید 10 هزار واحد مسکونی توسط این مجموعه خبر داد و اظهار کرد: شهرداری تبریز به طور مستقیم وارد حوزه ساخت و ساز مسکن شده و در این زمینه تنها به دنبال کسب درآمد برای این مجموعه نیست و مصمم هستیم خدمات بهینه در حوزه مسکن را به شهروندان ارائه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید به وظایف خود در حوزه ساخت و ساز مسکن عمل کند، گفت: در مورد شهرک جوانان شهرداری تبریز وظیفه ای بر عهده ندارد و نمی خواهیم ارزش افزوده ساخت یک هزار 500 واحد مسکونی برای دولت باشد.

وی ادامه داد: اگر دولت هفت هزار واحد را به شهرداری تحویل دهد تا ارزش افزوده ایجاد شود آماده فعالیت و همکاری در این خصوص هستیم ولی متاسفانه هیچ اراده ای در مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان شرقی برای ایفای نقش در شهرک جوانان وجود ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و تامین مسکن ارزان هدفگذاری شهرداری تبریز در سال جاری

ساخت و تامین مسکن ارزان هدفگذاری شهرداری تبریز در سال جاری