مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 20:552023-08-09سياسي

تاکید رییس جمهور جذب نیروهای بومی است


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکید رییس جمهور جذب نیروهای بومی است؛ اما در سیستان و بلوچستان نسبت به سایر مناطق کشور این دستور تحقق پیدا نمی کند و نیروهای بومی جذب نمی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حسینعلی شهریاری روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد اظهار کرد: تولید و نشر اطلاعات، چراغ پر فروغی را می ماند که راه بالندگی و پیشرفت را برای جامعه هموار و مهیا می کند.

رییس کمیسیون بهداشت و نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی یکی از مطالبات جدی مردم سیستان و بلوچستان را حل مشکل کمبود آب بیان کرد و گفت: با توجه به مشکلات حقابه رودخانه هیرمند که مردم سیستان با مشکلات بسیاری در این زمینه دست وپنجه نرم می کنند، به طور جد این موضوع در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: اقداماتی از سوی دولت سیزدهم در این رابطه در دستور کار قرار دارد که موضوع حفر چاه در حرمک و انتقال آب از دریای عمان با هدف برطرف کردن این مشکل در حال انجام است.

شهریاری با اشاره به اینکه با کمبود برخی از داروها مواجه هستیم و تمامی این مسائل را به صورت مستند برای رییس جمهور ارسال کرده ایم، گفت: حدود 15 هزار داروخانه در کشور وجود دارد که نظارت بر آنها سخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس جمهور جذب نیروهای بومی است

تاکید رییس جمهور جذب نیروهای بومی است