مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 21:102023-08-09بين الملل

عراق: داعش دیگر تهدید محسوب نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «صباح النعمان» سخنگوی یگان مبارزه با تروریسم عراق شب گذشته (سه شنبه) در یک برنامه تلویزیونی مصری گفت که از نظر نیرو های عراقی و این یگان، - سخنگوی یگان مبارزه با تروریسم عراق گفت که گروهک تکفیری داعش دیگر تهدیدی برای امنیت ملی عراق نیست و متحمل ضربات سنگینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، صباح النعمان سخنگوی یگان مبارزه با تروریسم عراق شب گذشته (سه شنبه) در یک برنامه تلویزیونی مصری گفت که از نظر نیرو های عراقی و این یگان، گروهک تکفیری و تروریستی داعش دیگر تهدید بزرگی محسوب نمی شود و خطری برای امنیت ملی عراق ندارد.

او در گفتگو با برنامه هذالمساء در شبکه ماهواره ای القاهره الاخباریه گفت که این سازمان تروریستی متحمل خسارات زیادی شده و قابلیت ها و توان فرماندهی، لجستیکی و مالی خود را از دست داده است.

صباح النعمان در توضیح وضعیت فعلی داعش افزود: آنچه اکنون در عراق وجود دارد، گروه های تروریستی هستند که در مناطق ناهموار و برخی کوه ها و عوارض جغرافیایی مستقر شده اند که به آن ها اجازه می دهد راحت تر مخفی شوند .

او تأکید کرد که این مناطق دور از شهر ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق: داعش دیگر تهدید محسوب نمی شود

عراق: داعش دیگر تهدید محسوب نمی شود