مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-25اقتصادي

ورود کیسه زباله های زیست تخریب پذیر ایرانی به بازار ارمنستان


با انعقاد قراردادی، قرار است کیسه زباله های پلی اتیلنی زیست تخریب پذیر و آنتی باکتریال تولید شده در یکی از شرکت های فناور ایرانی در شهر کاپان کشور ارمنستان استفاده شود.

- با انعقاد قراردادی، قرار است کیسه زباله های پلی اتیلنی زیست تخریب پذیر و آنتی باکتریال تولید شده در یکی از شرکت های فناور ایرانی در شهر کاپان کشور ارمنستان استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد نانو، با انعقاد قراردادی میان یکی از شرکت های فناور ایرانی و شهرداری شهر کاپان ارمنستان، قرار است کیسه زباله های پلی اتیلنی زیست تخریب پذیر و آنتی باکتریال این شرکت به کشور ارمنستان صادر شود.

محمدعلی ولیان، مدیرعامل این شرکت فناور ایرانی مستقر در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس، گفت: ما با سرمایه ثابت 10 میلیارد تومان شروع به کار کردیم و امروزه به عنوان تولید کننده پلاستیک با فناوری نانو، موفق به صادرات محصولات خود به کشورهای آلمان، ازبکستان، ترکیه، ارمنستان و عراق شدیم.

ولیان با اشاره به حضور این شرکت در نمایشگاهی در ارمنستان، اظهار کرد: نتیجه حضور ما در این نمایشگاه، عقد قرارداد با شهرداری شهر کاپان بود.

براساس این قرارداد ما کیسه های زباله نانویی آنتی باکتریال زیست تخریب پذیر را به این کشور صادر می کنیم تا توسط شهرداری شهر کاپان مورد استفاده قرار گیرد ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کیسه زباله های زیست تخریب پذیر ایرانی به بازار ارمنستان

ورود کیسه زباله های زیست تخریب پذیر ایرانی به بازار ارمنستان