مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-02سياسي

نقش افرینی بیمه البرز در دیپلماسی اقتصادی


عملکرد مثبت بیمه البرز در دیپلماسی اقتصادی یکی از محور های گفتگوی وزرای امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی و امور خارجه با همتایان سوری خود.

وزرای امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی و امور خارجه کشورمان در نشست های خبری جداگانه با اشاره به پیشرفت اجرایی در توافقنامه های اقتصادی ایران و سوریه از تاسیس شرکت مشترک بیمه ای دو کشور با هدف ارائه خدمات بیمه ای به شرکت ها و زوار ایرانی خبر دادند.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در دیدار با وزرای اقتصاد و تجارت و همچنین ارتباطات و فناوری سوریه از اخذ مجوز رسمی فعالیت این شرکت بیمه ای سخن گفت و آن را موتور محرک سرمایه گذاری بین ایران و سوریه دانست.

امیرعبدالهیان وزیر امورخارجه که میزبان فیصل مقداد همتای سوری خود بود دستاورد های اقتصادی سفر رییس جمهور به سوریه را در راستای توسعه مناسبات تهران و دمشق مناسب ارزیابی کرد و گفت:برخی توافقنامه های سفیر اخیر رییس جمهوردر کمتر از سه ماه به مرحله اجرا رسیده است.

مهرداد بذرپاش وزیر راه هم که ریاست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور را بر عهده دارد تاسیس و آغاز عملیات اجرایی شرکت مشترک بیمه ای را نشان دهنده عزم راسخ مسئولان در پیشبرد اهداف سفر رییس جمهور دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش افرینی بیمه البرز در دیپلماسی اقتصادی

نقش افرینی بیمه البرز در دیپلماسی اقتصادی