مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-12اجتماعي

وقوع رگبار باران و طوفان در مناطقی از کرمان


سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و رعدوبرق و وزش باید شدید برای استان کرمان هشدار سطح زرد صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، طبق اعلام سازمان هواشناسی از امروز رشد ابرهای همرفتی، رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گرد و خاک منطقه در جنوب کرمان پدیده غالب خواهد بود.

  آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب، طغیان رودخانه های فصلی، وزش باد در نواحی مستعد خیزش گرد و خاک، خسارت به سازه های موقت از جمله بنرها، داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی، احتمال شکستن درختان کهنسال و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی اثرات مخاطره این پدیده است.

همچنین روز یکشنبه نیز شمال شرق و غرب استان کرمان نیز شاهد خیزش گرد و خاک و طوفان خواهد بود و کاهش کیفیت هوا، خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر، تابلوهای تبلیغاتی، داربست ها، تیرهای برق و سازه های موقت، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال ها و درختان کهنسال دور از انتظار نیست.

اجتناب از توقف و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، اجتناب از هرگونه تردد، توقف و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه ها، احتیاط در سفرهای بین شهری، اطمینان از استحکام سازه های موقت و اتخاذ تمهیدات لازم در کشاورزی و آمادگی فرمانداری ها، شهرداری ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع رگبار باران و طوفان در مناطقی از کرمان

وقوع رگبار باران و طوفان در مناطقی از کرمان