مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 21:102023-08-08سياسي

محتوای نامه معاون سیاسی وزیر کشور صحیح بود


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محتوای نامه معاون سیاسی وزیر کشور صحیح بود، گفت: مخالف استیضاح وزیر کشور هستم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لطف الله سیاهکلی بعد از ظهر سه شنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: در هر مسئولیتی که حضور داشته ام اگر کسی قوی تر از من باشد کار را به او تحویل داده و از او حمایت کرده و خواهم کرد.

وی با بیان اینکه در برخورد با مدیران استان قزوین به صورت حرفه ای رفتار خواهم کرد، افزود: در صورت دیدن ضعف و مشکلات حتماً با خود او صحبت خواهم کرد و اگر حل نشد به مراجع بالاتر مراجعه خواهم کرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار می توانست استان را بهتر از این مدیریت کند، بیان کرد: از سوی دیگر معتقد هستم درگیری نماینده مجلس با استاندار باعث کاهش خدمت و خسارت به مردم می شود و من نماینده حق ندارم خواسته های خود را که موجب کاهش خسارت می تواند باشد در اولویت قرار دهم.

وی تصریح کرد: رفتار من با سایر مدیران استان نیز به همین شکل خواهد بود و به هیچ عنوان حرفی خارج از چارچوب وظایف مدیران و مسئولین به زبان نخواهم آورد.

اوضاع صنعت در استان قزوین خوب است سیاهکلی تاکید کرد: اوضاع صنعت در استان قزوین خوب است و حتی در حوزه اشتغال نیاز به نیروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتوای نامه معاون سیاسی وزیر کشور صحیح بود

محتوای نامه معاون سیاسی وزیر کشور صحیح بود