مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:032023-08-15اقتصادي

صدور مجوز سرمایه گذاری 3 شرکت خارجی در استان سمنان


سه شرکت سرمایه گذاری از کشورهای گینه، لیتوانی و بلاروس مجوز سرمایه گذاری در استان سمنان را دریافت کردند.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: سه شرکت سرمایه گذاری از کشورهای گینه، لیتوانی و بلاروس مجوز سرمایه گذاری در استان سمنان را دریافت کردند.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان 24 مرداد ماه 1402 با اعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای ماده 6 قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاری خارجی ، مجوز فعالیت سه شرکت مقیم کشورهای گینه، لیتوانی و بلاروس با محوریت سرمایه گذاری در طرح تولید سیم مفتول مسی با قطر 6 میلی متر و کابل تخت مسی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار و در قالب قرارداد با یک شرکت ایرانی صادر شد.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان افزود: بر اساس این مجوز که به تایید سید احسان خاندوزی ، وزیر اقتصادی و دارایی کشور رسیده است ، شرکت های خارجی طرف قرارداد مجموعا معادل مبلغ پنج میلیون و دویست و چهار هزار و هشتصد و سی و دو ( 5204832) یورو، بصورت تجهیزات و ماشین آلات به کشور وارد خواهند کرد.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه بازگشت اصل سرمایه و سود مرتبط با سرمایه گذاری خارجی از محل عملکرد اقتصادی طرح و بر اساس گزارش موسسه حسابرسی مبنی بر ایفای تعهدات قراردادها ، فیما بین سرمایه گذاران خارجی و شرکت ایرانی طرف قرارداد، توسط هیات سرمایه گذاری خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز سرمایه گذاری 3 شرکت خارجی در استان سمنان

صدور مجوز سرمایه گذاری 3 شرکت خارجی در استان سمنان