مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-11سياسي

47 نفر در حوزه بهار و کبودرآهنگ ثبت نام کرده اند


پیش ثبت نام انتخابات مجلس از شانزدهم مرداد آغاز و تا 22 مرداد ادامه دارد و تاکنون در حوزه بهار و کبودرآهنگ 47 نفر ثبت نام کرده اند.

- همدان-فرماندار شهرستان بهار گفت: پیش ثبت نام انتخابات مجلس از شانزدهم مرداد آغاز و تا 22 مرداد ادامه دارد و تاکنون در حوزه بهار و کبودرآهنگ 47 نفر ثبت نام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی فیض اللهی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی از اقدامات شاخص دولت در شهرستان بهار اظهار کرد: آماده سازی زیرساخت ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان به صورت خاص مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: در سالیان گذشته به منظور تأمین مسکن از برخی افراد مبالغی اخذ شده، بدون اینکه زمینی در اختیار قرار گیرد و متقاضیان متضرر شده اند.

فرماندار بهار با بیان اینکه 1400 نفر در شهر بهار و 400 نفر در لالجین برای مسکن ملی ثبت نام کرده اند، گفت: با توجه به مرغوبیت زمین های اطراف شهر بهار برای تأمین زمین، مشکلاتی وجود داشت و با پیگیری ها مشکلات مرتفع شد.

فیض اللهی خاطرنشان کرد: پروژه مسکن ملی شهر بهار، در فاز اول با 124 واحد و 5600 مترمربع اجرا می شود و با پیگیری انجام شده در فاز دوم 17 هکتار تملک شده و در فاز سوم نیز نقل و انتقال اسناد یک پهنه ی 3 هکتاری انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 نفر در حوزه بهار و کبودرآهنگ ثبت نام کرده اند

47 نفر در حوزه بهار و کبودرآهنگ ثبت نام کرده اند