مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 19:302023-08-14سياسي

تشریح دستاوردهای سازمان انرژی اتمی برای اعضای کمیسیون آموزش مجلس


دبیر اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور اعضای این کمیسیون در سازمان سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولین سازمان دستاوردهای حاصله را برای اعضای کمیسیون تشریح کردند.

- شیوا قاسمی پور نماینده مریوان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبر گزاری فارس با اشاره به نشست مشترک اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با رییس و معاونین سازمان انرژی اتمی ایران در محل این سازمان و بازدید از نمایشگاه دستاورد های صنعت هسته ای گفت: امروز اعضای این کمیسیون جلسه ای با مسئولین سازمان انرژی اتمی داشتند.

در واقع این نشست برای تبادل نظر و هم فکری انجام شده است.

وی افزود: اعضای کمیسیون از اقدامات مهمی که در حوزه  توسعه صنایع، انرژی هسته ای، کشاورزی، امنیت غذایی، حوزه محیط زیست، سند آموزش، توسعه منابع انسانی و دیگر اقدامات انجام شده سازمان مطلع شدند.

دبیر اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: ما همچنین از نمایشگاه دستاورد های صنعت هسته ای این سازمان بازدید کردیم که در زمینه های مختلف دانشی، صنعتی، فناورانه پیشرفت های خوبی داشته اند.

قاسمی پور با بیان اینکه  همه اقدامات  این سازمان در راستای اقتدارآفرینی، تاثیر گذاری بر زندگی مردم به دستان توانای دانشمندان هسته ای و نخبگان جوان در حوزه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح دستاوردهای سازمان انرژی اتمی برای اعضای کمیسیون آموزش مجلس

تشریح دستاوردهای سازمان انرژی اتمی برای اعضای کمیسیون آموزش مجلس