مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 07:452023-08-20اقتصادي

اختصاص حدود 3 میلیارد تومان برای خرید و تعمیر مسکن مددجویان قزوین


مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری بیش از دو میلیارد تومان و 970 میلیون تومان خدمات مختلف در حوزه مسکن به نیازمندان و محرومان ارائه شده است.

- علی رفیعی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان و محرومان ارائه می کند که یکی از خدمات پرهزینه در زمینه مسکن محرومان است.

وی ادامه داد: طی سه ماهه نخست سال جاری هشت مسکن در منطقه شهری برای نیازمندان و محرومان استان قزوین خریداری شده است که برای این امر بیش از 210 میلیون تومان از منابع کمیته امداد صرف شده و مابقی آورده مددجو و کمک خیران بوده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی این مدت 99 طرح احداث و تکمیل مسکن مددجویی با اعتباری بیش از دو میلیارد و 122 میلیون تومان در مناطق مختلف استان برای محرومان صرف شده است.

این مسوول افزود: احداث 13 فضای جانبی با اعتباری بیش از 183 میلیون تومان و کمک به تعمیر 41 مسکن مددجویی با بیش از 455 میلیون تومان هزینه از دیگر اقدامات انجام شده است.

رفیعی عنوان کرد: در مجموع طی سه ماهه نخست سال جاری بیش از دو میلیارد تومان و 970 میلیون تومان خدمات مختلف در حوزه مسکن به نیازمندان و محرومان ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص حدود 3 میلیارد تومان برای خرید و تعمیر مسکن مددجویان قزوین

اختصاص حدود 3 میلیارد تومان برای خرید و تعمیر مسکن مددجویان قزوین