مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 18:302023-07-30سياسي

انتقاد پلیس از عدم تناسب جرم و مجازات


جانشین فرمانده فراجا گفت که 99 درصد افراد پس از تذکر لسانی ماموران و گشت های امنیت اخلاقی هنجارهای اجتماعی و حجاب را رعایت می کنند.

- جانشین فرمانده فراجا گفت که 99 درصد افراد پس از تذکر لسانی ماموران و گشت های امنیت اخلاقی هنجارهای اجتماعی و حجاب را رعایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار قاسم رضایی در دیدار نماینده ولی فقیه در استان مازندران، با بیان این که استان مازندران یکی از استان های مکتبی با مردمانی بصیر و عالمانی هدایتگر است، گفت: استان مازندران به لحاظ برخورداری از نقاط گردشگری و تفرجگاه ها از جمله استان های مسافرپذیر و مورد توجه کشور است.

همکاران انتظامی استان در کنار فعالیت های امنیتی و انتظامی تکیه گاهی برای سایر دستگاه ها، سازمان ها و نهادها از جمله بخش های اقتصادی، خدماتی، فرهنگی و .

به شمار می روند و با عزم و اراده ای که در کارکنان این مجموعه وجود دارد هیچگونه خلاء مدیریتی در انتظامی استان وجود ندارد.

رضایی، استان مازندران را بستر مناسبی برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به لحاظ برخورداری از مردانی فهیم، ولایی و مقید به اصول و ارزش های انقلاب برشمرد و اظهارکرد: برخورد با هنجارشکنی ها یکی از مطالبات مردم این استان از پلیس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد پلیس از عدم تناسب جرم و مجازات

انتقاد پلیس از عدم تناسب جرم و مجازات